sâmbătă, 4 septembrie 2010

This summer ...

Cateva poze din aceasta vara ...pe unde am mai fost si eu asa oleaca :D.
Pot spune ca am avut o vara superba ,m-am distrat cat am putut de mult mai ales ca am luat si bacul cu bine si am putut face tot ce mi-am dorit .Am niste amintiri frumoase ce le voi pastra mereu cu mine :) .Pozele nu stiu cat timp le voi avea dar amintirile raman multa vreme xD .Desigur am si anumite regrete din aceasta vara dar ca tto omul se uita si trec ... iar daca nu gresim nu invatam :) .Am fost de foarte multe ori la scaldat pe unde am apuca (doaga ,siret,piscina ,munte etc) nu m-am plimbat prin tara cum mi-as fi dorit eu sa umblu mai mult dar a fost bine si vara a trecut ... mai sunt cateva saptamani si incep facultatea ... sunt boboc de acuma sa vedem ce va urma :D ...

Slanic Moldova :)


Siret oleaca la peste si baie :D





Doaga :D


7 comentarii:

  1. Dragut,dar capul sus,s-a terminat vara,dar vacanta inca nu:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da stiu asta :D mai am 3 sapt eu :P la voi ultima saptamana este asta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi, im peruvian...
    i like your photos.. and i like your blog
    good!!
    see ya!
    =)

    RăspundețiȘtergere
  4. Repede o mai trecut vara asta :( ...
    Da vine acum vacanta de iarna >:)

    RăspundețiȘtergere
  5. superba vara;x
    si eu m'am distrat...
    ma bucur k raman amintiri;x....

    RăspundețiȘtergere