sâmbătă, 21 august 2010

I like bugs !

Imi plac gandacii si mai ales sa ii fotografiez :D .Nu ma tem de ei cum face 70% din populatie si nu inteleg de ce !
In primul rand sunt foarte mici ,iar cele mai multe din ele nu au venin exceptand cele din tarile calde ... in fine la noi in tara nu exista deloc vreuna periculoasa si totusi multi cand vad un paianjen tipa sau il omoara .Oare de ce ? Pentru ca au asta in instinct ,se tem oare asa de tare ? Oricum mie imi place sa ii prind ,sa ii analizez si sa ma joc cu ei pentru ca asa sunt invatat de mic sa nu ma tem de ei ,si in plus m-am uitat si la foarte multe documentare si ma uit si pe National Geografic si Animal Planet mai tot timpul si am mai invatat care din ele sunt si care nu periculoase :) .
De multe ori cand gasesc un gandac mai interesant sau orice animal ,reptila mai deosebita cu o culoare mai aparte doresc sa o fotografiez :)
 
Sunt prietenosi ,sunt colorati ,sunt ciudati de diferite forme si marimi .Mi se par foarte interesant de studiat sau de colectionat la un insectar .

6 comentarii:

  1. aaaaaaaaa.........help :|
    ok..gandacii sunt interesanti..frica (cel putin in cazul meu) provine de la simplul gand ca s-ar urca pe tine..dau o senzatie ciudata...:D aniway, nu ma mira pasiunea ta pt gandaci...

    RăspundețiȘtergere
  2. mda.sunt destul de interesanti..diferite marimi,culori si multe alte chestii specifice ,,chestiilor'' astora. si mie imi face o placere deosebita sa prind soparle si sa ma joc cu ele...dupa le dau drumu'.Deci iti inteleg pasiunea pentru tot ce tine de ciudat.
    Esti diferit de toata lumea..ceea ce e un avantaj..cel putin pentru mine:D...

    RăspundețiȘtergere
  3. De peste tot pe unde merg :D ...spre exemplu miriapodul ala l-am gasit langa o cascada la slanic moldova :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt simapatici insectele alea da nu pot sa suport paianjenii :| imi este frica de ei :| :)) .. nu ma face tampita ca sunt :)) ... da pur si simplu nu imi plac :D

    RăspundețiȘtergere