vineri, 8 ianuarie 2010

Amintiri ...

Imi amintesc exact prima mea zii de antrenament si cum am descoperit eu Parkour de acum 1 an si 9 luni .Intr-o zii de aprilie era parca intre 14 -15,stateam pe internet si ma uitat pe youtube la diverse filmari , si incercam sa caut ceva nou si spectaculos ,cand fara sa vreau gasisem un video "Parkour galati " erau niste copii de circa 12 -14 ani care sarea peste mese ,banci si faceau si cateva salturi.Mi-a placut pe loc si am vrut sa incerc , m-am dus in sufragerie si am luat masuta cea mica si am sarit in monkey peste ea (asa vazusem in video ) dar eu nici nu aveam habar de denumirea la fiecare schema pe care o faceau acei copii. Dupa ce am vazut ca mi-a iesit m-am dus din nou la calculator sa ma uit in continuare ... am vazut ca au sarit si peste mese mai mari si m-am dus repede p hol si am reusit dupa vreo 2 incercari sa sar si peste ea .Eram bucuros si ma simteam foarte bine cand saream .M-am dus la calc si am inceput sa caut si alte videouri ,am gasit si alte video in care aveau denumirea "monkey vault " "dash vault " etc , si am icneput sa le invat . Dupa circa o ora ce am privit multe filmulete pe net ,am iesit afara sa ma duc in parc sa ma antrenez . Si am reusit sa invat chiar repede tot ce vazusem . M-am intors acasa si am incercat sa caut si "Parkour Tecuci " sa vad daca sunt si la mine in oras si altii care practica si nu gasisem .Am mai intrebat si prietenii si pe altii pe mess si nimeni nu auzise vreodata de asa ceva ,nici nu stiau in ce limba vorbeam sau ce e Parkour ,le-am aratat si au inceput sa incerce multi ,dar imediat ce se loveau au renuntat .Timp de 3 luni pana in vara m-am tot anrenat singur si, intr-o zii m-am intalnit cu kido si Babu prin parc si m-au vazut si atunci au facut si ei .Am vazut ca stiau cate ceva si dupa ne antrenam in fiecare zii .Au mai aparut si altii care faceau carate si stiau salturi sau mai invatasera cate ceva si apoi ne-am format un "team " dar nu prea aveam habar de ce faceam ... noi stiam ca facem un fel de sport care e din Franta si ca ne deplasam dintr-un punct in altul .In rest nu stiam multe ,nu stiam de traceurs.ro sau nu stiam ce ne asteapta si progresam destul de greu .In toamna lui 2008 prin octombrie l-am cunoscut pe Gege care aveau si ei un "team" si ne-am imprietenit ,el mi-a spus de Forum si dupa aceea am inceput sa ne antrenam impreuna cu toti . De fapt nu chiar toti pentru ca ambele echipe sau destramat si am ramas numai noi (Eu ,Gege ,Kido ,Babu) .Cam atat pentru moment voi mai povestii si alta data :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu