marți, 22 septembrie 2009

My favorite game

Counter Strike 1.6 .Joc cs de aproape 4 ani ,si de atunci nu am putut sa ma las ...este un joc care creeaza dependenta !!Am momente cand sunt disperat si joc cu orele ...Am incercat sa ma las ,dar nu am putut sa stau departe de joc mai mult de cateva zile :( .... In fine ,cu timpul am inceput sa joc mai bn am evoluat si imi place .Am pus mai sus un video cu mine ,cu cateva din cele mai tari faze pe care le-am filmat :D .Vizionare placuta !

Faza zilei la cs :X . 17. septembrie 2009 . Deagle 3 headshot :X . Filmuletzu este mai jos :D

Cea mai tare si caterinca faza cu cs.Este facuta de planeta moldova ;).Foarte tari oamenii .Ascultati videoul ata e prea tare pt cei care il inteleg si jucatorii de cs :)).Am pus filmuletzul mai jos .Vizionare cu mult ras :))



Al doilea film cu cs .Cele mai noi si mai tari faze :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu